Czego chcesz?

psiaczek

Miał być wieczorno-nocny rower, ale zbyt wiele z niego nie wyszło – krążące wokół burze skutecznie zniechęciły mnie do jazdy. Zrobiłam już wszystko, co mogłam dzisiaj zrobić, a nawet wykroczyłam poza dzienną normę. Więc co dzisiaj robiłam? Pranie mózgu. Swojego. Medytowałam, doceniałam, dziękowałam, dbałam o higienę emocjonalną. Marzyłam, wizualizowałam, zastanawiałam się nad tym, czego chcę, czytałam, słuchałam subliminali. Byłam bardzo szczęśliwa – i jestem nadal 😉
Ten wieczorny wpis poświęcę właśnie na opisanie tego, czego chcę. Wyjdzie to na dobre i mnie, i wam – ja skupię się na upragnionych rzeczach, osobach, sytuacjach, a wy – wy będziecie chłonąć moje wajby niczym suchutkie gąbeczki spragnione wody 😀 Wierzę, że zainspiruje was to do tego samego, czyli do śmiałych marzeń. Dostajemy to, o czym myślimy. Jeśli myślicie o tym, jak przeżyć od pierwszego do pierwszego… to kicha 😉

Do tej pory byłam przekonana, że wiem, czego chcę. Chcę mieszkać w domu z ogrodem, najlepiej pod lasem – by moje psy miały gdzie biegać i wygrzewać się na słońcu. Ale co potem? I uświadomiłam sobie, że ja w tej chwili tak naprawdę tego domu nie chcę. Kiedyś – może tak. Albo bardziej jako taka baza wypadowa, bo najbardziej marzą mi się podróże. Kamper czy przyczepa kempingowa? Tego jeszcze nie wiem. Musi pomieścić trzy klatki, by psy mogły bezpiecznie podróżować razem ze mną. Chcę jeździć z miejsca na miejsce, poznawać, oglądać, doświadczać, przeżywać coraz to nowe rzeczy. Chcę na własne oczy zobaczyć piękno świata, razem z moimi psami. Chcę mieć też przy boku kogoś, kto tak jak ja jest otwarty na nowości i na przygody, kto jest pogodny i ogarnia prawo przyciągania; kogoś, kto wie, że możliwosci jakie oferuje życie nie mają granic. Chcę robić zdjęcia i opisywać swoje przeżycia, chcę dzielić się nimi z innymi, inspirować i pokazywać, że jeśli tylko się czegoś chce to wszystko jest do zrobienia.

Chcę otaczać się fantastycznymi, inspirującymi ludźmi, którzy mają podobny co ja pogląd na życie. Z którymi będę rozmawiała długo zahaczając o tematy takie jak fizyka kwantowa czy równoległe rzeczywistości, oczyszcznie aury czy przyciąganie nowych, wspaniałych rzeczy. Chcę ludzi uśmiechniętych, o otwartych głowach i sercach; wiedzących, że każdy kreuje swoją rzeczywistość. Którym będę opowiadać o swoich marzeniach tak, jakby już się spełniły – bo będą wiedzieć, że na poziomie energetycznym rzeczywiście już się spełniły 😉
Domu też pragnę – a może kilku? Najlepiej w Hiszpanii albo Grecji, w każdym razie gdzieś, gdzie jest ciepło i słonecznie, gdzie rosną palmy, a ludzie chodzą opaleni przez większość czasu. Chcę jeść owoce, chodzić boso w kobiecych, zwiewnych sukienkach, chcę czytać książki i pisać książki, chcę patrzeć się w horyzont ciesząc się niezmiernie, że ta sama energia, która wprawia w ruch Ziemię przepływa też przeze mnie. Chcę raczyć się zapachami, smakami, widokami, dotykiem, dźwiękami – wszystkimi zmysłami. Chcę doświadczać życia na wszystkich poziomach. Chcę siedzieć w ciszy i delektować się czasem, jaki spędzam w fizycznym wymiarze. Chcę, by moje psy były szczęśliwe i zdrowe, by towarzyszyły mi w podróżach. Ale wracając do domu… W domu jest kuchnia otwarta na salon, duży taras i ogród z pięknym widokiem, sypialnia z wygodnym łóżkiem, na którym mogę się rozwalić nawet w poprzek. Wszędzie czuć pozytywną energię, a sam dom jest otwarty dla wszystkich, którzy mają ochotę mnie odwiedzić. Uwielbiam mieć gości. Wielki garaż na kilka samochodów, w tym na takie w trakcie roboty 😀 Challenger, Jeep, mój kamper.
Dzisiaj skupiłam się głównie na przeżyciach i doznaniach. Rzeczy spisałam sobie w pięknym notatniku i ładnie za nie podziękowałam. Dla mniej wtajemniczonych – zauważcie, że skupiłam się wyłącznie na CHCIANYCH aspektach. Nie wspomniałam o tym, czego nie chcę. Myśli są energią, a energia jest potężnym pożywieniem – karmcie to, co chcecie by stało się waszym doświadczeniem, waszą rzeczywistością.
Powodzenia!

Skomentuj

